İnceleme - The Witcher (1. ve 2. Sezon)

 


1. Sezona puanım: 9/10
2. Sezona puanım: 8.5/10

Yazmaya başlamadan önce belirtmek isterim ki diziye ilk başladığımda Witcher evrenine dair hiçbir bilgim yoktu. O yüzden aklınızda "Witcher evrenini bilmiyorum, izlerken zevk alabilir miyim?" şeklinde bir soru bulunuyorsa "Evet, alabilirsiniz." diye yanıtlamak istiyorum. Tabii biraz araştırıp daha fazla zevk almak sizin elinizde.

İlk olarak birinci sezondan bahsetmek istiyorum. Birinci sezon çok iyiydi. Aksiyon sahneleri muazzamdı. Henry abimizin oyunculuğu zaten malumunuz. Jaskier isimli bir ozanımız bulunuyor ve kendisi çok pozitif bir hava katıyor bence diziye.

2. sezon, ilk sezondan uzun bir süre sonra çıktığı için 2. sezonun başlarında karakterleri hatırlamakta biraz zorlandım diyebilirim ama her şey çabuk yerine oturuyor. İlk sezona kıyasla dövüş sahnelerini bir tık daha kısa tutmuşlar gibi geldi bana. Bölümleri çok güzel yerlerde bitirmişler. Sizi devamını seyretmeye teşvik ediyor. Hikaye gidişatı olarak bence güzel ilerliyoruz. Bu serinin şöyle en az 5-6 sezonu var gibi geliyor bana.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ölü Adamın Düşünceleri - Yorumlu

Yarım Kalmış Hikayeler - Bölüm 1: Yaşlı Adam

Yarım Kalmış Hikayeler - Bölüm 2: Çıkmazyol Kalesi'nin Çıkmaz Sonu